متاورس به سرعت در حال تکامل است

متاورس فضای واقعیت مجازی است که کاربران در آن می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و کالاهایی مشابه دنیای واقعی را مبادله کنند.

سوئیت گفت : متاورس سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رفت ، در حال تکامل است زیرا به برطرف کردن نیاز انسان کمک می‌کند و در عین حال چیز جدیدی را به وجود می‌آورد . چیزی که ما کشف کرده‌ایم این است که وقتی خود را در یک تجربه غوطه‌ور می‌کنید ، بهتر یاد می‌گیرید و همچنین می‌توانید کارها را بهتر انجام دهید . ما تخمین می‌زنیم که تا سال ۲۰۲۵، یک تریلیون دلار درآمد تحت تأثیر متاورس وجود خواهد داشت.

میتال با تاکید بر این که کشورهایی مانند هند در موقعیتی هستند که می‌توانند از این نوآوری‌ها نهایت استفاده را ببرند، گفت : میلیون‌ها نفر می‌توانند در رویدادهایی مانند نشست داووس که فقط برای نخبگان جهان آزاد است ، با استفاده از متاورس شرکت کنند.

متا چه کار کرده است؟

Interesting Engineering قبلا گزارش داده بود که متا در سال ۲۰۲۲ میلیارد‌ها دلار برای ساخت نسخه متاورس خود هزینه کرده است و قصد دارد در سال ۲۰۲۳ حتی بیشتر از آن هزینه کند. با این حال، کاکس گفت که این شرکت هشت سال گذشته را صرف تلاش برای ساخت یک محصول واقعیت مجازی کرده است که مقرون به صرفه، در دسترس و چشمگیر باشد. این شرکت از هدست‌های واقعیت مجازی رونمایی کرده است که تاکنون فروش مناسبی داشته‌اند. متا مشتاقانه منتظر است تا کاربران، محصولاتش را در تجارب اجتماعی، بازی، پزشکی، توسعه دارو‌ها و طراحی کفش‌های کتانی و ماشین بگنجانند؛ بنابراین یک روز پلتفرم محاسباتی به اندازه تلفن هوشمند در طول زندگی ما مهم خواهد شد.

اینسایدر قبلا گزارش داده بود که تمرکز منحصر به فرد این شرکت بر ساخت متاورس باعث نارضایتی کارمندانش شده است. فقدان استراتژی منسجمی در مورد آن‌چه که باید انجام شود، وجود دارد و زاکربرگ مشتاق است برنامه‌های خود را پیش ببرد، حتی پس از اینکه شرکت تاکنون ۱۱ هزار کارمند خود را اخراج کرده است.

منابع عکس : www.digiato.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *